listopada 18, 2015

Dziedzictwo C. J. Daugherty

''Dziedzictwo'' to druga część serii autorstwa C. J. Daugherty.
Książka nie przypadła mi do gustu. Akcja jest ciekawa, ale zachowanie Allie karygodne! Nie rozumiem dlaczego ona nie potrafi wybrać między Sylvainem i Carterem. Zachowania Sylvaina i Cartera też przechodzą w tej części zmiany.
Szczerze mówiąc czasami miałam ochotę rzucić tą książką o ścianę, chociaż to przecież powieść! 
Ogólnie to książka była dobra, ale myślę, że mogła by być jeszcze lepsza. Nadal podobał mi się wątek Akadmii Cimmerii i Nocnej Szkoły. Mimo wszystkich minusów tej książki jest jeden wielki plus, a mianowicie książkę czyta się bardzo szybko. Nie wiem, czy to zasługa faktu iż bardzo chciałam ją skończyć, ale z całą pewnością książka wciąga czytelnika i może być ciekawą odskocznią od nudnego życia.
Oczywiście opinia ta jest tylko moim zdaniem, a więc nie zniechęcam do przeczytania.
Teraz zamierzam przeczytać kolejną część tej serii i mam nadzieję, że zachowanie Allie poprawi się!
''No cóż, kiedy twoje życie rozpada się na kawałki, czasem rozpadasz się razem z nim.''
Copyright © Księgarnia M. , Blogger