grudnia 10, 2015

Zagrożeni - C. J. Daugherty

Trzecia część serii C. J, Daugherty, którą oceniam najgorzej z przeczytanych dotychczas książek.
Ktoś związany z Cimmerią działa po stronie Nathaniel'a, ale kim jest ta osoba? Allie postara się tego dowiedzieć.
Książka jest mało ciekawa, nie ma w niej wątku miłosnego Carter'a i Allie. Zachowanie głównych bohaterów też nie jest zbyt interesujące,  mam dość trochę Carter'a i jego postępowania! Muszę przyznać, że Sylvain zachowuje się o wiele lepiej. Rozumiem, że Allie nie do końca wie  którego z chłopców ma wybrać, ale akcja w ''Zagrożonych'' chwilami mnie strasznie męczyła.
KIM JEST SZPIEG? To pytanie jest cały czas w tej książce, a gdy czytelnik oczekuje, że wreszcie się dowie prawdy  to niestety, ale okazuje się, że nie wie już niczego oprócz tego kim jest Allie.
Zaciekawiła mnie jednak postać Nicole i muszę przyznać, że jest to świetna bohaterka. Bardzo mi się podobał jej sposób spostrzegania świata i właściwie to tylko dla niej oraz dla Rachel, która jest na prawdę cudowna, przeczytałam do końca tą powieść.
 Myślę, że mimo dwutygodniowej męczarni, jaką była ta książka to jednak sięgnę po następną część cyklu, aby wiedzieć, którego chłopaka wybierze Allie i dlaczego.
Moja ocena: 5/10, ale nie mogę niestety nikomu polecić tej książki. 
'' - Czyli wszystko chcesz zrobić sama, a ja jestem tylko przeszkodą,tak? - Zgromił ją wzrokiem odgarniając włosy z czoła - Wiesz co? Wciąż nie przestałaś uciekać.Tylko nie zdajesz sobie z tego nawet sprawy. ''




Przepraszam Was, że jest to kolejna niepozytywna opinia na moim blogu, w zamian za to specjalnie dla czytelników mojego bloga niespodzianka. Wspominałam już, że trochę rysuję, więc prezentuję Wam koszulkę przeze mnie zaprojektowaną na podstawie książek C. J. Daugherty. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i wybaczycie mi te ostatnie niepozytywne recenzje!

Trzymajcie się cieplutko
''Niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki :*
StormWind
Copyright © Księgarnia M. , Blogger