grudnia 21, 2015

Zbuntowani - C. J. Daugherty

Właśnie przeczytałam kolejną, bo już czwartą część serii
C. J. Daugherty i muszę przyznać, że książka jest dobra. Po okropnym zachowaniu bohaterów, a szczególnie Cartera w drugiej i trzeciej części cyklu, myślałam, że będzie to kolejna powieść pełna problemów głównej bohaterki, teraz wiem, że się myliłam.
Akcja jest ciekawa i zaskakująca, a czytelnik nie wie co się wydarzy. Zaskoczyło mnie wiele sytuacji, w których ku mojemu zdziwieniu Allie zachowuje zimną krew. W czasie czytania powieści zaczęłam się zastanawiać, czy ja postąpiłabym podobnie jak główna bohaterka.
Postacie są ciekawe, wreszcie Carter robi coś by odzyskać Allie! Czekałam na to długo, aż w końcu chłopak robi coś ze swoim życiem!
W części tej dowiemy się o ostatecznym wyniku starć Nathaniela i Lucindy. A kto bardziej na tym ucierpi?
Dzięki tej książce jeszcze bardziej utwierdziłam się w przekonaniu, że władza nie jest najważniejsza. A co jest najważniejsze?
Na to pytanie znajdziecie odpowiedź w tej powieści.
Ogólna ocena: 7/10 
Polecam,
StormWind


''Miłość to: zależy mi na tobie. Ufam ci. Rozumiem cię. Chcę być przy tobie. A zakochanie... (...) A zakochanie to: zrezygnowałabym dla ciebie ze wszystkiego, nawet z siebie. Nie mogę bez ciebie żyć.''

Copyright © Księgarnia M. , Blogger