stycznia 07, 2016

Jak pokochać ''Krwawego Wilka'', czyli recenzja ''Pocałunku Kier'' - Lynn Raven

''Pocałunek Kier'' to książka, która skradła moje serce.
Mogę nawet powiedzieć, że wreszcie przeczytałam coś na tyle dobrego od nie wiem jak długiego okresu.
Lektura opowiada o przygodach uzdrowicielki Lijanas, która została porwana ze swojego miejsca zamieszkania przez ''Krwawego Wilka''. Morgan to główny bohater książki, nazywany właśnie ''Krwawym Wilkiem''. Jego zadaniem jest dostarczenie Lijanas na dwór Kierów, aby uzdrowić króla.
Uzdrowicielka myśli tylko o ucieczce, lecz na drodze bohaterów stanie wiele niebezpieczeństw, które ich zbliżą.
 Opowieść przestawiona przez Lynn Raven jest niezwykła, pełna akcji, zaskoczyła mnie i to nie raz. Akcja jest tak szybka i wartka, że byłam zaskoczona jak bardzo mnie ta książka wciągnęła.
Jedynym minusem ''Pocałunku Kier'' są troszkę za bardzo rozwlekłe opisy miejsc i sytuacji, ale to tylko na początku książki.
Bohaterowie idealni, mogę spokojnie powiedzieć, że przypominają ludzi żyjących w naszym świecie.
JAK POKOCHAĆ ''KRWAWEGO WILKA''?
Morgana nie mogłam nie pokochać, ponieważ ''czarne charakterki'' kocham, a wy?
Każda postać jest przemyślana, a wątek miłosny świetnie napisany!
W pewnych momentach odczuwałam, że jestem Lijanas, która do końca nie wie co zrobić, ale idzie zawsze drogą dobra.
Wiem co zrobię! Zdobędę jak najszybciej inne dzieła autorki, a tą książkę polecam i to z czystym sumieniem.
Moja ocena: 9/10
A wy czytaliście? Macie może w planach? Jakie są wasze odczucia co do tej książki?
Podzielcie się nimi koniecznie!
''Niech los zawsze Wam sprzyja''!
Buziaki :*
StormWind
Copyright © Księgarnia M. , Blogger