stycznia 31, 2016

Kogo wybrać? Oto jest pytanie, czyli recenzja ''Elity'' Kiera Cass + styczniowe podsumowanie

Witajcie książkowe potworki! 
Po ''Rywalkach'' musiałam sięgnąć po drugą część serii i z bólem serca przyznaję, że się zawiodłam.
 Do pałacu przybyło trzydzieści pięć dziewcząt. Teraz zostało ich tylko sześć. Ami i książę Maxon stają się sobie coraz bliżsi, jednak dziewczyna wciąż pamięta o Aspenie, chłopaku, którego darzyła szczerą miłością jeszcze zanim trafiła do pałacu.
Ta książka całkowicie nie ma sensu, fabuła nadal przyciąga czytelnika, ale z szybkiej akcji stworzył się istny koszmar.
Książkę czyta się bardzo szybko, ale cóż z tego skoro po pierwszym rozdziale miałam dość?!
I tak jak w recenzji ''Rywalek'' narzekałam na brak wątku romantycznego to tutaj było go aż za dużo! Koszmar!  
Główna bohaterka jest zagubiona, nie wie kogo wybrać... Aspen czy Maxon? To pytanie przewija się przez całą książkę i tworzy się śliczny trójkącik: Ami, Maxon, Aspen. 
 Przyznam szczerze, że nie lubię trójkącików, ponieważ są strasznie męczące. 
Zachowanie Maxona  jest karygodne i szczerze mówiąc mam go dość. 
I tak jak Ami nie wie, którego z mężczyzn wybrać, tak i ja nie wiem, czy chcę czytać ''Jedyną''. 

Moja ocena 6/10 i  nie mogę Wam polecić tej książki niestety, najlepiej trzymajcie się z dala od ''Elity''. 
Czytaliście tę książkę? Co o niej myślicie?
Macie może ją  w planach? 

Na początku stycznia skończyłam ''Pocałunek Kier'' (recenzja KLIK!), który podbił moje seduszko! 
Następnie przeczytałam ''I nie było już nikogo'', czyli lekturę szkolną, a na koniec stycznia ''Rywalki'' (recenzja KLIK!) i ''Elitę''. 
Jako mol książkowy wypadłam słabo niestety, ale wszystko nadrobię w lutym, obiecuję!

Posty, które pojawiły się w styczniu:

Podsumowując: styczeń był dla mnie pełen wrażeń, ale nie wszystkie książki mnie zachwyciły. :/
Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, dziękuję za to, że odwiedzacie mojego bloga. 
JESTEŚCIE NAJLEPSI! KOCHAM WAS! 

A ile wy przeczytaliście książek w styczniu? Jakie macie plany na luty?
''Kobiety to szatany.. skończone dieblice''
''Niech los zawsze Wam sprzyja''
Buziaki :*
StormWind


''-(...) Nie rozumiem, jak to możliwe, że dalej mnie kochasz.-przyznałam się.
-Tak po prostu jest. Niebo jest niebieskie, słońce jest jasne, a Aspen na zawsze kocha Americę. Tak już został urządzony ten świat.''
 
Copyright © Księgarnia M. , Blogger