lutego 09, 2016

Kiera Cass - ''Jedyna'' jako lektura, która wzbudziła we mnie wspaniałe emocje

Witajcie kochani! 
Lumos! Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego!  
Na początku chciałabym Wam z całego serca podziękować za 50 obserwujących! Nigdy bym nie myślała, że to co piszę przeczyta choćby 10 osób! Jeszcze raz Wam dziękuję! <3

 America jest jedną z czterech dziewcząt, które utrzymały się w ścisłej czołówce Eliminacji. Ukochana przez zwykłych ludzi, znienawidzona przez obecnego króla, dziewczyna wciąż nie jest pewna swych uczuć. A jednak nadchodzi moment ostatecznego wyboru, tym trudniejszego, że cały los Illei może spoczywać właśnie w rękach Ami.
''Złam mi serce. Złam je tysiąc razy, jeśli zechcesz. Możesz z nim zrobić, co chcesz, bo należy do ciebie. [...] Będę cię kochał do ostatniego tchnienia. Każde uderzenie mojego serca jest twoje.[...].''
Właśnie przeczytałam kolejną część przygód Ami i jestem pod ogromnym wrażeniem! Książka jest po prostu cudowna, dawno nie czytałam czegoś aż tak dobrego. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się wobec niej niczego nadzwyczajnego, więc moje oczekiwania nie były zbyt wysokie. Chciałam, żeby skończył się ten przeklęty trójkącik i moje modlitwy zostały wysłuchane! 
W książce dzieje się niezwykle dużo, wydarzenie pogania wydarzeniem, nie mogłam się od niej oderwać ze względu na świetne dialogi, szybką akcję i co najważniejsze - wspaniały klimat.
Bohaterowie  są wspaniali, każda postać zachowuję się troszkę inaczej niż w poprzednich częściach, ale dla mnie najważniejszym plusem tej książki jest fakt iż główna bohaterka jest bardziej zdecydowana niż w poprzednich częściach....
Wszyscy się zmieniamy, zmienia się Ami, która staje się niezależną i silną kobietą, taką jaką powinnam być ja i wszystkie dziewczyny! 
A Maxon? 
Wspaniały! Maxonie ślubuję, że cię nie opuszczę aż do śmierci! <3

Moja ocena: 8/10 i polecam wszystkim z całego serca! Maxon kocham cię, a ta książka jest wspaniała! 
A wy czytaliście ''Jedyną''? Jakie wrażenia? 
Macie może ją w planach?
Już niedługo nowy TAG! 
''I niech los zawsze Wam sprzyja''
''Kobiety to szatany... skończone diablice''!
Buziaki :*
StormWind 
''Nie jesteś światem, ale jesteś tym, co sprawia, że ten świat jest dobry. Bez ciebie wciąż żyję, ale to wszystko co jestem w stanie robić.''

 
 
Copyright © Księgarnia M. , Blogger