października 16, 2016

O czytaniu inaczej #2 - English Matters Special nr 19 & Ostanowka: Rossija nr 20

Cześć Kochani!
Dzisiaj kolejna część ''Czytania inaczej'', w której mam dla Was recenzje kolejnych magazynów językowych! 
Kto już tęskni za sobotą?
Kto chce iść do szkoły/pracy? 
Ja przyznam, że cały weekend spędzam chora w łóżku, więc ten poniedziałek będzie dla mnie wybawieniem! 
A czym są nowe magazyny Colorful Media? Zapraszam! <3

English Matters The City That Never Sleeps
inside 19/2016 
This & That
Lifestyle
  • Sex and Carrie Bradshaw
  • New Yorkers of Today – Facts and Myths
  • New York – My Place on Earth
Culture
  • The Men Who Built New York
  • 9/11 – a Day of Mourning
Travel
  • Sensational and Maginificient
  • The Natural Wonders of New York
Leisure
  • New York Wants to Have Fun!
  • The Lady New York
Kolejny przeczytany przeze mnie magazyn językowy, kolejny trening językowy i przede wszystkim WIELKIE ZASKOCZENIE! 
Nowy Jork. Miasto, które nigdy nie śpi. Kto by nie chciał zarwać kilku nocek, ale znaleźć się w tym pięknym mieście i żyć chwilą? 
Pewnie każdy by chciał...
Ale wycieczka do Nowego Jorku trochę kosztuje, więc możecie się wybrać w podróż z Colorful Media i poczytać o tym mieście!
Cały numer English Matters poświęcony jest Nowemu Jorkowi i jest to niewątpliwie genialny kąsek. W numerze znajdziemy artykuły o znanych ludziach takich jak Calvin Klein,  Christina Aguilera oraz Woody Allen i Anne Hathaway. <3 Oprócz tego mamy ogrom ciekawostek i przepięknych zdjęć. Czytanie tego magazynu było dla mnie naprawdę fajnym doświadczeniem, a jego tytuł  (The City That Never Sleeps) poruszył coś w mojej tanecznej duszy, że czytając dany tekst miałam ochotę udać się do tego miasta i nigdy nie wracać. 
Jedynym minusem był fakt, że przeczytałam ten magazyn trochę za szybko i powróciłam do Polski i szarej rzeczywistości końca soboty... :')
Остановка: Россия - Ostanowka: Rossija 20 
в этом выпуске:
  • Информация о журнале
  • На велике в Россию
  • Как выучить язык онлайн
  • Борис Гребенщиков
  • Омск - триста лет солнца
  • Киноляпы (почти) по-русски
  • Забыты и заброшены. О сюрреалистических пейзажах СНГ 
  • Счастливый грешник – судьба и жизнь Захара Прилепина
  • Над кем смеются разные нации?
Jak dla mnie ten numer jest nieco gorszy od ostatniego, nie znalazłam w nim nic takiego mega dobrego, co by mnie poruszyło. Po prostu magazyn, tyle. Tym co mi się podobało i nadal mnie zachwyca jest część o literaturze rosyjskiej i niewątpliwie to uratowało dwudziesty numer Ostanowki, bo czy może być coś lepszego od czytania o zagranicznych pisarzach w danym języku? Idealny lek na gorączkę, która mnie gnębiła podczas sobooty. :) 
Ostatnio pytaliście mnie Kochani gdzie można kupić magazynu Colorful Media. 
Otóż znajdziecie je tutaj, ale także w Empiku i kioskach! :D 


 A ZA EGZEMPLARZE RECENZENCKIE DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU COLORFUL MEDIA! <3
 
Na dzisiaj tyle! 
Do następnego! 
''I niech los zawsze wam sprzyja"! 
Buziaki, 
StormWind 
Copyright © Księgarnia M. , Blogger