stycznia 22, 2017

Ostanowka: Rossija wyd. specjal. 1/2017

Привет! <3  
Сегодня тема: Москва. Мне очень понравилось этот город, поэтому,  я расскажу вам о неё.
<-- Cześć Kochani! 
Dzisiejszy temat: Moskwa. Bardzo mi się spodobało to miasto, dlatego opowiem Wam o nim... i oczywiście o pierwszym tegorocznym wydaniu Ostanowki: Rossiji. Zapraszam! <3

 Na początku muszę Wam powiedzieć, że gdy ujrzałam okładkę tego magazynu to oniemiałam. Jest ona tak bardzo przepiękna, że zapiera dech w piersiach. Naprawdę... Przeglądając strony gazety zobaczymy równie bajeczne zdjęcia, które z całą pewnością zachęcają do wycieczki do Rosji.   

                                 в этом выпуске:

  •     Москва - Визитная карточка
  •     Передвижение по Москве  
  •     Московские театры
  •     Кремль и Красная площадь
  •     Москва-сити
  •     Московские храмы  
  •     Сталинские высотки
  •     Жизнь в Москве

Najbardziej spodobał mi się artykuł o życiu w Moskwie, ponieważ jest po prostu prawdziwy i przydatny. Fajny jest też tekst o środkach transportu i Teatrze Moskiewskim. <3
 

Pewnie zadajecie sobie pytanie: Jaka jest Ostanowka: Rosija? Czy to magazyn dla mnie?
Ja mogę Wam powiedzieć, że wydanie to jest najlepszym z jakim dotychczas się spotkałam od Wydawnictwa Colorful Media. I nie chodzi mi tutaj tylko o fajne obrazki, ale i o treść. Dzięki temu magazynowi mogłam się w ciekawy sposób przygotować na konkurs wiedzy o Rosji i liznęłam troszkę słówek. <3
Magazyn jest dla uczących się języka rosyjskiego, ale ja proponuję nawet żółtodziobowi wziąć go do łapek. Może nawet te barwne obrazki zachęcą go do poznania cyrylicy? Szczerze na to liczę! <3    


Ten magazyn jest niczym piosenka Skillet:
Szczerze polecam (zarówno zespół, piosenkę, jak i wydawnictwo i ten numer Ostanowki: Rossiji) <3
 
ZA EGZEMPLARZ RECENZENCKI BARDZO DZIĘKUJĘ WYDAWNICTWU COLORFUL MEDIA! <3
Na dzisiaj to tyle. :)
''I niech los zawsze wam sprzyja''! 
Buziaki, 
StormWind :*
Copyright © Księgarnia M. , Blogger