lutego 27, 2017

Pochłonął mnie świat mang... - [recenzja] ''Tokyo Ghoul tom 2'' Sui Ishida

Hej Kochani! 
Czy do Was też już zawitała wiosna?
Dzisiaj zapraszam Was na świeżutka recenzję drugiej części TG :D
Gotowi? Let's go!

Tytuł: Tokyo Ghoul tom 2
Autorka: Sui Ishida
Cykl: Tokyo Ghoul (tom 2)
Wydawnictwo: Waneko
Tłumaczenie: Joanna Kochanowska
Tytuł oryginału: Tokyo Ghoul
Data wydania: czerwiec 2015
Liczba stron: 210
Kategoria: manga
Opis z okładki: Po tym, jak wszczepiono mu narządy ghula, Kaneki coraz bardziej upodabnia się do tych tajemniczych istot.
Kiedy targany wątpliwościami postanawia rozpocząć pracę w Anteiku, na horyzoncie pojawiają się "gołębie" - inspektorzy ghuli.
''Wcześniej byłem zwykłym człowiekiem...''
Po przeczytaniu pierwszej części Tokyo Ghoul'a miałam wielką ochotę na dalszy ciąg przygód Kanekiego, dlatego wzięłam do łapek kolejną mangę. 
Powiem Wam, że jestem bardzo zafascynowana Japonią, nie licząc Rosji to mój ulubiony kraj. To jedzenie, styl ubioru, kultura, język... Sushi oczywiście na pierwszym miejscu 
Każda ''część'' Japonii wydaje się zarówno niedostępna, tajemnicza, jak i fascynująca! Tak samo jest z serią autorstwa Sui Ishidy... W świecie ghouli żyjemy jeden dzień, ale toniemy w nim na znacznie dłużej..., a chodzi mi o to, że komiks ten czyta się niezwykle szybko, wystarczy wieczór pod kocykiem albo popołudnie na kocyku, a rozpamiętuje się o historii znacznie dłużej! 
O bohaterach rozpisałam się już w recenzji pierwszej części, więc dzisiaj tylko wspomnę Wam, że w tym tomie częściej mamy do czynienia z Touką, którą bardzo polubiłam. 
Oczywiście rysunki to mistrzostwo i dla mnie jako dla miłośnika ołówków, szkiców, czy jakiejkolwiek sztuki to istna rozkosz... <3 




Wiem, że te kilka zdań recenzji nie odda treści, ale może zachęcę Was piosenką oddającą nastrój Tokyo Ghoula? 
#kpop
Ostatnio naprawdę nie wiem dlaczego słucham czegoś takiego, ale idealnie pasuje do nastroju tej mangi :D Aaaa i tańczą fajnie <3 

''I niech los zawsze wam sprzyja''
Buziaki, 
StormWind :*

Copyright © Księgarnia M. , Blogger