września 29, 2017

I nie wiem po co był ten 2. tom.... ''After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem'' A. Todd

Kiedy wydawało się już, że ich związek wkracza w nowy etap, Tessa dowiaduje się, co naprawdę kierowało Hardinem na początku ich znajomości. Takiego okrucieństwa Tessa nie może wybaczyć nawet jemu. Aby o nim zapomnieć, rzuca się w wir pracy.
Ale Hardin nie ma zamiaru się poddać...
Czy Tessa jest w stanie wybaczyć Hardinowi?
I - co ważniejsze - czy Hardin jest w stanie się zmienić?
Jeśli po tym opisie wnioskujecie, że 2. tom After to kicha to macie rację, ale wracając do standardów...
***
Hejj Kochani!  
Kolejny tydzień szkoły za nami, nadszedł więc piątek, piąteczek, piątunio i zapraszam Was standardowo na recenzję! Jak pewnie zdążyliście zauważyć we wrześniu jestem o wiele mniej aktywna niż w wakacje, ale wiecie... Obowiązki. 
Ready? Let's go! 
Kategoria: romans
Tłumaczenie: Krzysztof Skonieczny
Wydawnictwo: Znak Literanova
To jak trafiłam na 2. tom After  jest oczywiste, byłam oczarowana stylem autorki w 1. części, o czym przekonaliście się w jej recenzji.  Poza tym nadal się mnie trzyma romantyczny nastroik. Żyłam nadzieją, że kontynuacja będzie równie dobra, ludzie mówili: ''to cegła, nie czytaj jej'', teraz Wiem, że mieli rację...
''Jesteś dla mnie wszystkim! Jesteś moim oddechem, moim bólem, moim sercem, moim życiem!''
Akcja hmm tragedia. Ta książka to jeden wielki klops. Główni bohaterowie schodzą się i rozchodzą, i chociaż było to jeszcze do zniesienia na stronach 1. tomu to w tej części czytelnik ma ochotę rzucić tą książką w znienawidzoną nauczycielkę. Ale lepiej nie, bo przez taką cegłę mogłoby się pani magister serio coś stać...

2. część cyklu After  ma prawie 800 stron i chociaż styl autorki, i krótkie rozdziały przyspieszają przebieg wydarzeń to nadal fabuła pozostawia wiele do życzenia. W czasie czytania tej książki wielokrotnie zastanawiałam się dlaczego po nią sięgnęłam, bo moje życie coraz bardziej traciło sens. Te wydarzenia, rozstania, dialogi to wszystko pozbawione było smaku i powiewało nudą. 
''Kiedy pozwolisz sobie uwierzyć w zbyt wiele kłamstw, trudno jest już odnaleźć drogę powrotną do prawdy.''
Dawno już nie napisałam tak niepozytywnej opinii, ale ta książka po prostu jest niedopracowana. Gdyby zabrać jej jakąś 1/4 objętości to może byłaby lepsza.
Jeśli chodzi o bohaterów to mówiłam o nich w recenzji 1. tomu, więc tutaj tylko wspomnę, że NOAH prawie się nie pojawia na stronach tego romansu, HARDIN zmienia się dla swojej ukochanej, a TESSA robi się kapryśna, nieznośna i ogólnie STRASZNA, jak potwór z Loch Ness.
''Jeśli książka na ciebie nie oddziałuje, nawet w najmniejszym stopniu, to nie czytasz odpowiedniej książki.''
Podsumowując, 2. tom After  to strasznie rozwleczona książka, która nie porwała mnie, ale nie żałuję straconego czasu, bo każda chwila z lekturą jest niezwykła.
Tytuł oryginału: After We Collided
Data wydania: 6 kwietnia 2015
Liczba stron: 758
Ocena treści: 5/10
Ocena wydania 9/10
A Wy czytaliście After?  Jakie są Wasze wrażenia? 
Planujecie sięgnąć po tą pozycję?
Już wkrótce niespodzianka! 
Buziaki
StormWind 
Copyright © Księgarnia M. , Blogger