listopada 03, 2017

Narkotyki, akcja i miłość - ''Twoim śladem'' A. Meredith Walters



Gdy miłość staje się narkotykiem, wyzwaniem i przekleństwem.
Aubrey, studentka psychologii, jest koordynatorką w grupie uzależnień. Działając jako terapeutka, pragnie ocalić pamięć o siostrze, która zmarła z powodu przedawkowania narkotyków. Pewnego dnia do grupy trafia charyzmatyczny Maxx. Aubrey jest nim zafascynowana, choć czuje, że chłopak prowadzi podwójne życie. Między dwojgiem młodych ludzi rodzi się uczucie, lecz czy ten związek powinien przetrwać?

Cześć Kochani
Jejku jak ja uwielbiam dotykać klawiszy pisząc recenzje! Bajka! Ostatnio byłam zmuszona do napisania recenzji filmu na kulturę, ale tym razem wracamy do rzeczywistości i tramtatadam zapraszam Was na post o Twoim śladem  A. Meredith Walters! 

Kategoria: romans
Tłumaczenie: Dorota Konowrocka-Sawa
Wydawnictwo: YA!

Szczerze Wam powiem, że nie miałam w planach tej książki czytać. To że wpadła w moje łapki był to przypadek, ponieważ dostałam ją od Wydawnictwa YA! (chociaż jej nie zamawiałam). Mimo że wystąpiła taka pomyłka to i tak postanowiłam oddać się tej lekturze, ponieważ opis, który Wam podałam na początku zadziałam na mnie zachęcająco. Cała historia owinięta jest zagadką jak płaszczem, tematyka jest nietuzinkowa i sama okładka wygląda ładnie, więc czy może być lepiej?
''- Skąd te słowa? Często je przywołujesz - zapytałam, poddając się jego pieszczocie. (...)
- Czasami słowa, które mam w sercu zostały już napisane przez kogoś innego, kto potrafi powiedzieć to o niebo lepiej, niż mnie by się kiedykolwiek udało.''

Tematyka, fabuła, akcja... jejku w tej książce wszystko jest na plus! Jest absolutnie tak przemyślana, że czytelnik nie może się oderwać czytając już pierwszą stronę! Tematyka narkotyków to dla mnie nowość w książkowym świecie, ponieważ nigdy nie czytałam jakiejś lektury, w której bohaterowie byliby chociaż w najmniejszym stopniu powiązani z heroiną itp. 
Mówi się, że fabuła to dobrze zbudowany ciąg przyczynowo skutkowy, jeśli to prawda to z całą pewnością fabuła Twoim śladem  przekracza możliwości innych romansideł. A akcja? Szybka jak kolejka górska, bieg na 60 metrów lub fast food. 
''Miłość ogłupia 
Zaślepia. 
Potrafi obezwładnić i uczynić nas zupełnie bezbronnymi.
Ale może też wszystko naprawić.''

BOHATEROWIE
AUBREY, nieco irytująca, ale ''żywa'', taka dziewczyna z krwi i kości, która nie udaje. Minusem było dla mnie oczywiście jej zachowanie na końcu książki, ale sama nie wiem co bym zrobiła w jej sytuacji. Podsumowując, okay, ale czasami irytująca.
MAXX, typowy bad boy... Lubicie takich? Ja bardzo! I chociaż przeczytałam już tyle książek, gdzie miałam z takimi do czynienia to nadal mi się nie znudzili. Może dlatego, że w ''prawdziwym świecie'' nie ma tych fajnych facetów? Albo to moja niesamowita cierpliwość... A więc wracając do Maxxa, przystojny, umięśniony wow nieźle co? A to tylko niektóre z jego zalet... Miły, kochający... Bohater ten ma też silnie uwydatnione wady, spójrzmy prawdzie w oczy, narkomania nie świadczy o nim zbyt dobrze, wręcz przeciwnie. 
''- Jestem chłopakiem Aubrey - dokończył odrobinę przeciągając słowo chłopak. 
Jakby mogło to adekwatnie opisać, czym dla mnie był. 
Obsesją. Fiksacją. Właścicielem mojego serca i duszy. Taki opis bym zdecydowanie stosowniejszy.''
Dlaczego więc Aubrey decyduje się z być z Maxxem skoro niesie to ryzyko zawieszenia na studiach i utrarty wszystkiego? I jak to możliwe żeby terapeutka była w związku z ''pacjentem''? O tym dowiecie się w tej książce. :)
Podsumowując, polecam dla spragnionych miłości o niekoniecznie smaku gorzkim. <3
Tytuł oryginału: Lead Me Not
Data wydania: 6 lipca 2016
Liczba stron: 480
Ocena treści: 8/10 
Ocena wydania: 8/10
Oczywiście jeśli chcecie przeczytać tą książkę, a nie macie takiej możliwości to musicie wziąć udział w moim konkursie! Więcej informacji tutaj klik!
Buziaki, 
StormWind

















Copyright © Księgarnia M. , Blogger