listopada 26, 2015

Dotyk Julii Tehereh Mafi

Zostałam przeklęta. Mam niezwykły dar.
''Dotyk Julii'' czytałam już jakiś czas temu, ale książka ta
wywarła na mnie bardzo pozytywne emocje i dlatego musiałam napisać o niej opinię!
 Julia jest przeklęta, a może obdarzona wielkim darem?
Swoim dotykiem zabija, każdego człowieka jakiego dotknie.  Przywódcy Komitetu Odnowy pragną wykorzystać ją jako tanie narzędzie tortur na ludziach.
Julia nie ma zamiaru robić nikomu krzywdy. Przy pomocy zakochanego w niej Adama ucieka od zła, aby stawić mu czoło w przyszłości.
Fabuła świetna, akcja szybka i wartka, bohaterowie bardzo ciekawi. Szczególnie zainteresowała mnie postać
Warnera, ponieważ kocham czarne charakterki
 ''Dotyk Julii'' to dosyć specyficzna książka, charakterystyczne skreślenia podkreślają wewnętrzny spór bohaterki o to co chce lub powinna zrobić.
Tehereh Mafi stworzyła absolutną rewelację i poruszyła ważną kwestię obrony o to co słuszne.
Polecam dla tych co oczekują czegoś więcej w fikcyjnym świecie! ;)
#TeamWarner <3
 „Nie możesz mnie dotknąć – szepczę. Kłamię – oto, czego mu nie mówię. Możesz mnie dotknąć – oto, czego nigdy nie powiem. Proszę, dotknij mnie – oto, co chcę powiedzieć”.
Copyright © Księgarnia M. , Blogger