listopada 26, 2015

Wybrani C. J. Daugherty

Ogólnie książkę oceniam na bardzo dobrą. Podoba mi się pomysł, że powieść jest o szkole, która pozornie wydaje się być zwyczajną. Ale Akademia Cimmeria nie jest normalną uczelnią, ponieważ chodzą tam dzieci wpływowych rodziców. To dlaczego do szkoły dostaje się Allie? Ma ona na już wyrok i problemy z rodzicami!
Książka ciekawa, idealna do przeczytania na Haloween.
Jednak minusem tej książki jest według mnie zakończenie! Nie dowiedziałam się kim jest Nathaniel i dlaczego Allie zagraża niebezpieczeństwo!
JEŚLI WSZYSCY KŁAMIĄ TO CO ZROBISZ?
Co zrobi Allie jeśli okaże się, że wszyscy wokół niej kłamią?
Postacie bardzo ciekawe, zainteresował mnie wątek sporów Cartera i Sylvaina. Jednak zachowanie Cartera pod koniec książki strasznie mnie irytowało. Allie jest wspaniałą bohaterką!

Jestem bardzo zadowolona z tego, że kupiłam tą książka i z całą pewnością nie była to strata pieniędzy. Czas, który spędziłam w oczekiwaniu na autograf także nie był stracony! Polecam! Z przyjemnością przeczytam teraz ''Dziedzictwo'' i przekonam się kim jest Nathaniel. #TeamCarter!
Copyright © Księgarnia M. , Blogger