sierpnia 21, 2017

Najlepszy romans wszech czasów - ''After. Płomień pod moją skórą'' A. Tood

Życie Tessy może podzielić na to, co zdarzyło się przed poznaniem Hardina i na to, co zdarzyło się później.
Kiedy Tessa zaczyna studia, jej życie wydaje się idealnie poukładane: chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście.
Ale spotkanie Hardina, który wydaje się być jej całkowitym przeciwieństwem, wywróci jej życie do góry nogami. Hardin jest arogancki, zbuntowany i w niczym nie przypomina troskliwego Noah . Ale to on budzi w Tessie uczucia, jakich dotąd nie zaznała.
Cześć Kochani! 
Jestem skromną czytelniczką fantastyki i przyznam szczerze, że rzadko sięgam po inne gatunki, ale ostatnio... Sama nie wiem co mnie wzięło, że sięgnęłam po After.  Może to te pozytywne opinie, może wakacje i więcej czasu, a może napis na okładce ''Największy fenomen książkowy tego roku! Powieść, która doczekała się miliarda odsłon w serwisie Wattpad''? Sama nie wiem, ale zapraszam Was na recenzję pierwszego tomu cyklu autorstwa Anny Todd!

Kategoria: literatura młodzieżowa/ romans
Tłumaczenie: Agnieszka Myśliwy
Wydawnictwo: Znak
O tym jak trafiła w moje łapki ta książka właściwie Wam powiedziałam. Pewnego dnia po prostu zmęczona idealną fantastyką (nie wiem jak to możliwe) chciałam przeczytać coś ''innego''. Jeśli chodzi o to jakim sposobem After trafiło do mojej biblioteczki to powodem była wyprzedaż w Matrasie już jakiś czas temu. 4 tomy za 80 złotych kuszące prawda? Jestem książkoholiczką więc gdy zobaczyłam tą cenę rzuciłam się z książkami do kasy pytając ''Czy to jakiś żart?'', płacąc i szybko wychodząc, żeby nie usłyszeć ''Proszę pani, to jednak pomyłka''. Hah dokładnie tak było...

''-Kocham cię. - Jego słowa działają na mnie tak samo jak za pierwszym i za dwudziestym razem.
-Ja ciebie też - mówię, a on marszczy brwi.
-Nie mów też.
-Co? Dlaczego?
-Nie wiem... To brzmi tak, jakbyś się tylko ze mną zgadzała. (...)
-Kocham cię - deklaruję a on podnosi wzrok. Jego oczy łagodnieją, gdy delikatnie przyciska wargi do moich''
Dobra wróćmy do początków After.  Nie wie o tym każdy ale A. Tood, czyli Imaginator1D napisała najpierw ff o 1D, potem zmieniło się to w After  książkowe... Jezu ja na prawdę nie lubię 1D... Nie to co moja przyjaciółka, którą pozdrawiam. :*
Powiem Wam, że czytając książkę wcale nie odczułam tego ff dawnego. Fakt Hardin Styles, Harry Styles podobne, ale chyba na tym koniec? Nie jestem znawczynią ff, więc mi wybaczcie...

Ogólnie historia zbudowana jest prosto, dobra dziewczynka poznaje złego bad boya i wiecie, sprzeczność charakterów... Przyznam Wam, że mi się to akurat podobało. Może i jest to pospolita bajeczka o niezwykłej miłości, ale jest według mnie ciekawa i wciągająca.  Akcja rozwija się szybko, więc chociaż After  ma ponad 600 stron to można ją szybko przeczytać. Jedynym problemem jest zakończenie, które złamało mi serce i spowodowało kaca książkowego... Ehh
''Najlepsze w czytaniu jest to, że uciekasz ze swojego życia, możesz przeżyć setki, a nawet tysiące innych żyć.''
                                                                                       BOHATEROWIE:
TESSA, fajna bohaterka, na początku spokojna, ale potem jak się pewnie sami domyślacie przeżywa przemianę. Przyznam Wam, że sama się z nią utożsamiam, bo życie zmienia ludzi. Słabości zmieniają się w siłę itd... Tessa nie jest to typową, odważną Katniss (takich bohaterek mam po dziurki w nosie, chociaż Igrzyska kocham), więc jest to jej wielka zaleta.
HARDIN, very bad boy, kolejny ideał, który wciskają nam autorzy, a potem zawodzimy się w normalnym życiu... Ehh. Hardin ma tatuaże, słucha metalu (jak ja awh), jest typowym macho... Super co nie? Szkoda, że na koniec łamie mi serce...
NOAH, bee a fuuj, miły, spokojny, czy są kobiety, które lubią takich facetów?  Ten bohater to ludzkie wyobrażenie nudy i chyba lepiej by było gdyby zamiast być w tej książce poszedł na garniturową wyprzedaż...


O After  ludzie mówią różnie, że to ''romans z piekła rodem'', oraz że ta książka ''ocieka seksem'' i Kochani to wszystko prawda, więc odradzam After  osobom, które czegoś takiego ewidentnie nie lubią. Reszta ma drogę wolną, bo to na prawdę dobra książka i warta przeczytania.

Tytuł oryginału: After
Data wydania: 26 stycznia 2015
Liczba stron: 632

Ocena treści: 10/10 
Ocena wydania: 9/10
A czy przeczytam następną część? OCZYWIŚCIE! Ale jeszcze nie teraz, muszę troszkę naczytać się fantastyki... 
DZIĘKUJĘ ZA PRZECZYTANIE RECENZJI! 
***
A wy czytaliście After. Płomień pod moją skórą?  Co o niej myślicie? 
A może przeczytaliście całą serię lub macie ją dopiero w planach? 
Do zobaczenia w komentarzach! 
Buziaki, 
StormWind :*

Copyright © Księgarnia M. , Blogger