listopada 30, 2017

Zadaj pytanie autorce i wygraj ''Obsesję''! {WYNIKI}

Cześć Kochani! 
Dzisiaj zapraszam Was na wyniki konkursu z ''Obsesją'', na które tak czekaliście. Dostałam od Was kilka wiadomości ''kiedy rozwiązanie konkursu'', więc postanowiłam szybciej wybrać zwycięzcę, a powiem Wam, że było to bardzo trudne... No cóż... Zapraszam! :D

Pytania, które spodobały mi się najbardziej (kolejność świadczy o dacie zgłoszenia, nie o moich upodobaniach):
  1. Czy jest taka książka, do której często Pani wraca lub ma z nią wyjątkowe wspomnienia?
  2. Gdyby mogła Pani przeżyć przygody jednej książkowej bohaterki/bohatera, na kogo i z jakiej książki by padło?
  3. Jakie było Pani (jako czytelniczki) największe książkowe rozczarowanie? 
  4. Co sądzi Pani o obecnej modzie na wykorzystywanie mitologii słowiańskiej w rodzimej literaturze?
  5. Czy Pani i główna bohaterka macie wiele wspólnego (oczywiście poza faktem bycia lekarzem)?
  6. Jeśli miała by Pani wyruszyć na bezludną wyspę z jednym z bohaterów Pani książek, kto by to był?
  7. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, jaką Pani zrobiła w życiu?
  8. Pani autorytet pisarza/pisarki to?
  9. Co Pani czuje, gdy pisze?
  10. Co było Pani obsesją podczas pisania powieści? 
  11. Ile czasu dziennie poświęca Pani na pisanie? 
  12. Czy chciałaby Pani coś zmienić w którejkolwiek ze swoich wydanych książek?
  13. O czym by jeszcze Pani kiedyś chciała napisać książkę?
  14. Z czego Pani czerpie inspiracje podczas pisania?
  15. Czy rodzina, znajomi wspierali bądź wspierają Panią w twórczości?
  16. Czy zostanie pisarzem jest trudne?
  17. Jakie bodźce sprawiły, że spełnia się Pani w pisaniu książek? 
Wszystkie te pytania przesłałam do pani Katarzyny Bereniki Miszczuk, więc niedługo pojawi się wywiad, w którym autorka na nie odpowie. :)
A kto ułożył najlepsze pytanie? Wybór był bardzo trudny, z pomocą przyszło mi Wydawnictwo W.A.B., które zdecydowało się podarować 2 EGZEMPLARZE, co oznacza, że 2 OSOBY DOSTANĄ ''OBSESJĘ''

A kto to będzie?
KLAUDIA SCHMIDT za pytanie, które urzekło mnie nawiązaniem do książki - Co było Pani obsesją podczas pisania powieści? 
oraz 
GOSIA066 za prostotę, która również mnie oczarowała - Co Pani czuje, gdy pisze? 

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział. Gratuluję zwyciężczyniom i wysyłam im wiadomości! 

Do zobaczenia w komentarzach! 
Całusy, 
Storm :*

Copyright © Księgarnia M. , Blogger