lipca 11, 2020

Największe książkowe zaskoczenie - ''Kochając pana Danielsa'' Brittainy C. Cherry

To historia wielkiej miłości. Takiej, która zdarza się wtedy, gdy na swojej drodze spotkasz prawdziwą bratnią duszę. Mężczyznę, którego śmieszy to, co bawi ciebie. Mężczyznę, który mówi to, co sama chcesz powiedzieć, który myśli jak ty. Ja spotkałam pana Danielsa. Chociaż wiem, że nasza miłość nie miała prawa się wydarzyć, nie żałuję ani jednej chwili.

Cześć!
Wakacje wakacjami, ale pogoda nas nie rozpieszcza. W centrum Polski ciągłe deszcze lub upały...

Korzystając z chwilki wolnego czasu postanowiłam przybliżyć Wam książkę, którą czytałam już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji jej zrecenzować. Powieść, która wywarła na mnie niesamowite wrażenia, ale czy pozytywne? O tym w recenzji... Zapraszam!

Kategoria: romans
Tłumaczenie: Katarzyna Agnieszka Dyrek
Wydawnictwo: Filia

Z Brittainy C. Cherry miałam okazję się spotkać w 2017 roku na Krakowskich Targach Książki. Jak sami wiecie nic tak nie zachęca do lektury jak spotkanie z autorem i otrzymanie autografu. Pamiętam, że byłam zachwycona uśmiechem autorki, miłą aparycją oraz pięknym pismem. Niestety, ale Kochając pana Danielsa leżało w mojej biblioteczce przez 3 lata. Sięgnęłam po nią, bo odczułam potrzebę przeczytania dobrego romansidła i uwaga NIE ZAWIODŁAM SIĘ. Kochając Pana Danielsa to niewątpliwie dobre romansidło, a może nawet i lepsze... 
Książkę czyta się bardzo szybko, historia dwojga ludzi, którzy są po przejściach może wydawać się nieco banalna, ale w rzeczywistości jest nietuzinkowa. Może to styl autorki, może sympatyczni, PRAWDZIWI bohaterowie, a może jeszcze coś innego... Kochając Pana Danielsa to jedna z tych powieści przez które nie da się spać, oddychać ani normalnie funkcjonować.

Kocham cię powoli. Kocham cię głęboko. Kocham cię szeptem.  Kocham cię zapamiętale. Kocham cię bezwarunkowo. Kocham cię czule i ostro, wolno i szybko. Poza czasem i na zawsze. Kocham cię, ponieważ po to się urodziłem.
 


Kochając pana Danielsa to książka, która mnie przede wszystkim zaskoczyła. Biorąc ją do ręki nie spodziewałam się, że tak bardzo mi się spodoba. Mam nadzieję, że ta krótka recenzja namówi Was żebyście sami poznali pana Danielsa...

Tytuł oryginału: Loving Mr. Daniels
Data wydania: 17 czerwca 2015r.
Liczba stron: 432
***
Ocena treści 8/10
Ocena wydania 9/10 

~~~
Muszę Wam zdradzić, że zrobiłam małe książkowe zakupy, ale o tym co kupiłam jeszcze Wam powiem... Do następnego! Zaczytanego lata!
Storm
Copyright © Księgarnia M. , Blogger