lipca 23, 2020

O tym jak pół-Rosjanin skradł moje serce - ''Ochroniarz'' Meg Adams

Dwudziestoośmioletnia Lena Mejer, właścicielka firmy kosmetycznej, z pozoru ma wszystko – pieniądze, pozycję i ciekawe życie. Gdy zaczyna dostawać pogróżki, w jej życie kolejny raz wkrada się niepokój. Za namową przyjaciół zatrudnia prywatnego ochroniarza, który ma zapewnić jej bezpieczeństwo.
Nikolaj Aleksandrow, pół Polak, pół Rosjanin, od początku stara się podejść do zlecenia profesjonalnie, jednak szybko przekonuje się, że tym razem nie będzie to takie proste. 
Wkrótce wychodzi na jaw, że oboje coś ukrywają, a czyhające na nich niebezpieczeństwo jest większe, niż oboje przypuszczali.
Cześć Kochani!
Recenzenckie czwartki to jedna z moich ulubionych czynności zaraz po powrocie z rowerowej przejażdżki. Dlatego mimo zmęczenia zapraszam Was na kolejny post z serii ''Czytamy romanse'', a dziś pod lupę weźmiemy Ochroniarza Meg Adams. 
Zapraszam! 
Kategoria: romans
Wydawnictwo: NieZwykłe
Na książkę trafiłam przypadkowo. Odnalazłam ją w biblioteczce mojej przyjaciółki i od razu spodobał mi się opis. Wizja historii z pół Rosjaninem podziałała na mnie bardzo zachęcająco. 
Pierwsze strony mnie jednak nie zachwyciły. Następne były o wiele lepsze, ale początek trochę mi się dłużył. Nie można zarzucić Meg Adams, że pisze nudno, bo wydarzenia w Ochroniarzu dzieją się bardzo szybko, ale książka ta ma chwile zawahań kiedy akcja stopniowo zwalnia. Oczywiście mogą być to tylko moje wyobrażenia, bo przecież żeby książka nas zaskoczyła to musi być nudniejszy kawałek. 

Romans Leny i Nikołaja ma w sobie to coś. Ciekawie się czyta ich zmagania z uczuciami, zapewnia to czytelnikowi dużo emocji. Dlatego w Ochroniarzu znajdziemy odpowiedzi na takie pytania jak ''Czy można wygrać z uczuciem?'' lub ''Czym jest miłość?''
Jeśli chodzi o głównych bohaterów to musimy wspomnieć o parze naszych kochanków. Lena jest odważną i mądrą kobietą sukcesu, twardo stąpa po ziemi. Nikołaj to mężczyzna jej pragnień, osoba niebezpieczna i czarująca. Uwielbiam Rosję, uwielbiam Rosjan, uwielbiam Nikołaja! 
Ich relacja jest z całą pewnością nietuzinkowa i warta uwagi. Ta książka jest warta uwagi. 
Data wydania: 20 maja 2020
Liczba stron: 375
~~~
Ocena treści: 7/10
Ocena wydania 6/10 nadal średnio lubię te zbyt białe kartki
Podsyłam Wam dzisiaj piosenkę z playlisty dołączonej do książki. Zupełnie przypadkowo jest to jedna z moich ulubionych. <3 

Na dzisiaj to tyle. Krótko i na temat, ale spokojnie jeszcze się tutaj rozpiszę... 

Calusy! Storm
Copyright © Księgarnia M. , Blogger