sierpnia 06, 2020

Książka, która zmiata z planszy, czyli ''Dotyk anioła'' - Katarzyna Mak

Angel jest synonimem czystości, idealnym przykładem wrodzonej skromności i uosobieniem anielskiej dobroci – na co już wymownie wskazuje choćby jej imię. Jest też bardzo religijna. Kocha otaczający ją świat, uwielbia ludzi i zwierzęta, z którymi od wczesnego dzieciństwa żyje w naturalnej symbiozie. Brad to przeciwieństwo Angel. Porywczy, pewny siebie, cyniczny. Na co dzień kat, który bez skrupułów zabija ludzi dla pieniędzy. Krótko mówiąc, Bradley to bardzo zły i niebezpieczny mężczyzna, którego lepiej omijać na swojej drodze. Los styka ich w najmniej oczekiwanym momencie. Jedno spotkanie w Las Vegas, jedna noc… Jedna nieprzemyślana decyzja, a życie tych dwojga zostaje wywrócone do góry nogami.

Cześć Kochani! 
Ostatnio nawał spraw na głowie nie pomaga mi odpocząć. Jedyną drogą ucieczki od codzienności są książki. Nie wiem co bym bez nich zrobiła. 
Dziś przychodzę do was z recenzją słodko-gorzkiego romansu, czyli Dotyku anioła autorstwa Katarzyny Mak. Jakie są moje wrażenia? Czy warto sięgać po polskich autorów? O tym dalej, zapraszam!
Kategoria: romans
Wydawnictwo: Videograf
Do przeczytania Dotyku anioła zachęcił mnie niebanalny opis. Zafascynowała mnie historia miłości dwójki całkiem odmiennych ludzi. I przyznam Wam, że troszkę na początku się zawiodłam. Nie mogę Wam niczego zaspojlerować, ale czytając pierwsze strony wydawało mi się że przedstawiona opowieść jest bardzo przewidywalna i nic nie może mnie zaskoczyć. Wgryzając się w kolejne kartki miałam już nieco lepsze odczucia. Czytamy na okładce o ''369 dniach namiętności'' i chyba te słowa idealnie oddają klimat dzieła Katarzyny Mak. Dotyk anioła to zmysłowy romans, który rozkołysze nasze zmysły i chociaż chwilami mamy wrażenie, że historia może być kiczowata lub przewidywalna to składa się ona w ciekawą całość, godną naszej uwagi. 

Wobec tego rozkoszujmy się tym rajem, bo ja z pewnością trafię do piekła, a chciałem się tobą nacieszyć jak najdłużej

Bohaterowie to z całą pewnością całkowite przeciwieństwa. Angel jest delikatna, skromna oraz wierząca, a Bradley to mężczyzna z demonami przeszłości. Czy dwa inne światy mogą się spotkać i razem przetrwać? O tym dowiecie się czytając Dotyk anioła... Ja natomiast muszę wspomnieć o zakończeniu, które poprawiło moje zdanie na temat całości, bo było wielką niespodzianką. Chyba odbędę po nim kaca książkowego, bo totalnie zmiotło mnie z planszy. Nic więcej nie zdradzę, bo sami musicie się zetknąć z podstępem autorki... 
Jak zakończy się związek osób z dwóch różnych planet? Czy relację pełną tajemnic można uratować szczerością?  Na te oraz wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w książce Katarzyny Mak...
Data wydania: 8 kwietnia 2020r.
Liczba stron: 380
~~~
Ocena treści: 7/10
Ocena wydania 8/10 
Za egzemplarz recenzencki dziękuję Wydawnictwu!
I na koniec małe podsumowanie. Ostatnio coraz częściej sięgam po polskie książki i nie żałuję. Dziękuję z całego serca naszym autorom. Dajecie radę! Oby tak dalej! 

Do następnego, 
Storm





 

Copyright © Księgarnia M. , Blogger