sierpnia 03, 2020

Świat broni, narkotyków, intryg i... miłości, czyli ''Trapped'' - Alicja Skirgajłło



W świecie ciemnych mafijnych interesów przetrwają  tylko najtwardsi. Bracia Declan i Joshua z pewnością do słabych nie należą. Declanowi maniery dżentelmena nie przeszkadzają w kierowaniu gangiem - jest miłośnikiem opery, erudytą, a także handlarzem narkotyków.


W sam środek mafijnych gier trafia Holly Evans, dwudziestopięcioletnia samotna matka. Dzięki wpływom ojca - policjanta, Holly została agentką FBI. Declan, mafioso dżentelmen, jest jej zadaniem. Najtrudniejszym, jakie do tej pory musiała wykonać. Czy mało doświadczona agentka podoła wyzwaniu?
Cześć Kochani!
Witam Was w ten piękny, deszczowy poniedziałek. Wakacje szybko mijają, mamy już początek sierpnia, a książek które muszę przeczytać tak jakby nie ubywa... 

Dzisiaj z przyjemnością przedstawię wam lekturę, która nie dość że zafascynowała mnie opisem to jeszcze okładką... Miłość od pierwszego wejrzenia! 
Z przyjemnością muszę stwierdzić, że kolejny raz dałam szansę polskiej pisarce, a mianowicie Alicji Skirgajłło. Nie przedłużając, zapraszam na recenzję Trapped.
Kategoria: romans
Wydawnictwo: Editio

Na wstępnie muszę przyznać, że sięgnęłam po książkę zafascynowana ''mafijnym klimatem''. Myślę, że większość z nas jest chociażby ciekawa jak wyglądają nielegalne interesy od środka. Oczekiwałam bezpośredniej lektury, dzięki której pojawią mi się rumieńce na policzkach i uśmiech na ustach. I uwaga, nie zawiodłam się! Trapped to dobry romans, czyta się go szybko oraz sprawnie, dlatego sprawdzi się na przykład na nudne niedzielne popołudnie. Nie możemy zarzucić historii nudy, wręcz przeciwnie, pozostawia ona ogromny niedosyt i chęć na więcej. 
Przez burzę twych włosów do ust się zakradam i skradam pocałunek smakujący tak wybornie, że tracę zmysły i pragnę więcej.
 
Po słowach zachwytu musi nadejść moment krytyki, bo nie byłabym sobą nie mówiąc co mi się tym razem nie podobało. Podstawowym problemem tej książki jest ''brak porażek''. Często miałam wrażenie, że bohaterowie bez szwanku wychodzą z największych tarapatów. Trochę brakowało mi dramatyzmu. Mam nadzieję, że kolejna część mi to wynagrodzi. 

Bohaterów raczej da się lubić. Declan należy do tych facetów, do których lgną kobiety, myślę że czytelniczki również. Holly to jedna z bardziej irytujących postaci, ale da się zrozumieć jej postępowanie. 
Muszę tutaj także zaznaczyć, że jestem bardzo ciekawa dalszych losów młodszego brata Declana oraz Miley, którzy należą do moich ulubionych bohaterów. I oczywiście już nie mogę doczekać się następnej części, po którą z chęcią sięgnę!
Data wydania: 7 lipca 2020
Liczba stron: 359
~~~
Ocena treści: 7/10
Ocena wydania 9/10, PRZEPIĘKNA OKŁADKA
Za egzemplarz recenzencki dziękuję Grupie Wydawniczej Helion

Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg Romansu mafijnego, a już dziś zapraszam Was na kolejną recenzję. Może znowu polska książka? Co wy na to? 
Zaczytanego tygodnia, 
Wasza Storm

Copyright © Księgarnia M. , Blogger